zondag 17 november 2013

Nog meer reacties

Nog wat reacties uit Oom Joost's mailbox:


16-11-2013

Lieve Oom Joost,

Inmiddels weer in Italië druk bezig met olijven oogsten, geniet ik nog steeds heerlijk na van de reünie. Dank voor alles: de voorpret, de reünie met veel mooie woorden en nu weer de teksten en foto's. Het was een feest voor mij. 

Evenals anderen zou ik graag contact-gegevens uitwisselen. Ik heb geen bezwaar mijn gegevens te delen.
Als jullie echt over vier jaar weer zoiets moois organiseren, ben ik D.V. daar weer bij,
Dieuwer Vis


14-11-2013

Jammer dat ik op reis was ...
:-)
groet 

Fleur Schopman


12-11-2013

het was heel mooi, en ik heb een heerlijke middag en avond gehad! leuke foto's ook! allemaal reuze bedankt!
Henriët Beekman


11-11-2013

Lieveling Oom Joost, 

Ook ik wil jullie bedanken voor jullie grote inzet om er een geslaagde reünie van te maken! 
Ik heb genoten ! Ook hartelijk dank voor de leuke foto' s. 
Ik wens jullie alle goeds ! 
Hartelijke groeten, Chaja = Tonne Götte 


11-11-2013

Hallo Oom Joost.
Complimenten! Snelle en goede verslaggeving!
Ik vind het heel jammer dat ik er niet was....
Onno Rodbard





Geen opmerkingen: